Black outfit

by - 6:11



Každý deň, je nádherný. Moje obľúbené outfity sú stále kombinované bielou a čiernou. Vraj nás vyjadrujú farby ktoré nosíme. Úprimne ja veľmi tomu neverím. Myslím, že nás síce farby ovplyvňujú dostatočne, no záleží na nás v akej oblasti.
Every day, it's beautiful. My favorite outfits are still combined white and black. They tell us the colors we wear. I honestly do not believe it. I think our colors affect us enough, but it depends on us in which area.

Ja nosím rada minimalistické a zároveň výrazne kúsky. To, že čierno - biela kombinácia nikdy nevyjde z módy je snáď jasné každému. Ja si farebné chvíľky nechávam pri mojom tvorení. Vtedy cítim, že farby jednoducho použiť musím. Tam sú potrebné. Dodávajú obrazom, odevom i fotografiám zmysel. Aj keď čas od času používam spojenie čiernej a bielej aj v týchto kreatívnych činnostiach.
I like the advice of minimalist and distinct pieces. The fact that the black and white combination never comes out of fashion is clear to everyone. I have some colorful moments left by my creation. At that time I feel that I just have to use the colors. There they are needed. They give the image, clothes and photographs a sense. Even though I use black and white in these creative activities from time to time.

(Sunglasses - H&M, Sequins Blazer - Lidl by Heidi Klum, Pants - F&F, Shoes - Lasocki CCC, Clutch bag - Oriflame by Linchao Zhang


Každý deň je krásny a ľudia, ktorí mi vraveli, že až budem mať šťastný život, začnem farby aj nosiť, pravdu nemali. Týchto farieb sa držím už pomaly 5 rokov. Je pravdou že posledný rok a pol je pre mňa výrazne pokojnejším a šťastnejším obdobím v živote. Zrejme to čaro jógy, zbavenie sa "toxických" ľudí a vytriedenie myšlienok pomohli v rovnováhe môjmu životu.
Every day is beautiful and people who told me that when I had a happy life, I would start to wear colors, they did not have the truth. I have been holding these colors for 5 years now. It is true that the last year and a half is a much more peaceful and happy period in my life. Obviously, yoga charm, getting rid of "toxic" people and sort of thinks helped balance my life.

Každý z nás si vyberá sám, preto neodsudzujem ľudí, ktorí chcú mať oblečené čokoľvek, ak sa v tom dobre cítia. Myslím, že nás oblečenie vyjadruje skôr v zmysle ako sa v ňom cítime. Teda ak nemáte radi fialovú a oblečiete si niečo fialové, určite sa celý deň zamýšľate, kde by ste sa vedeli prezliecť.
Each of us chooses himself, so I don't despise people who want to wear anything if they feel good about it. I think our clothes are more like the way we feel about it. So if you do not like purple and you wear something purple, you will definitely think about where you would know how to dress.

Myslím, že mojím odkazom je to, že noste čo chcete, bez ohľadu na to či je to v móde. Každý máme vlastný život a taktiež životný štýl.
Pri kupovaní veci, dbajte na materiály, ktoré by mohli poškodiť vám a taktiež našej planéte.
Obliekajte sa s rovnováhou, móda nemá byť o pravidlách ale o vyváženosti.
Každý deň sa tešte, čo ste dokázali. Život je o šťastí.
I think my point is that you wear whatever you want, no matter if it's in fashion. Everyone has our own life and also a lifestyle.
When buying clothes, pay attention to materials that could harm you and our planet.
Dress with balance, fashion is not about rules but about balance.
Every day you care about what you've done. Life is about happiness.

You May Also Like

0 komentárov