Yoga everyday, everywhere

by - 2:53



Jóga má rôzne benefity, ktoré pomáhajú človeku "nezblázniť sa". Takýto kľud a harmóniu v živote, som si nevedela predstaviť. Na začiatku roka 2018, som si dala predsavzatie meditovať každý deň, precvičovať jógu 3x za týždeň a zbaviť sa "toxických" ľudí a myšlienok.
Yoga has various benefits that help a person "not to get crazy". Such peace and harmony in life, I couldn't imagine. At the beginning of 2018, I had a precondition to meditate every day, practicing yoga 3 times a week and getting remove of toxic people and thoughts.

Viem, že možno všetko z mojích predsavzatí nejde tak jednoducho ako som si myslela, ale snažím sa. Musím povedať, že ľudí, ktorích som ku svojmu životu nepotrebovala, teda mi viac brali ako dávali, som radšej vyradila hneď na začiatku roka. Nebolo to jednoduché, aj teraz sa občas dostávam k myšlienkam, pretože niektoré veci ostali nevyriešené. No napriek tomu môj život, dostal omnoho viac pokoja a dôvodov prečo naďalej pokračovať v jóge, v navrhovaní oblečenia a tiež fotografovaní.
I know maybe all of my preferences aren't as simple as I thought, but I'm trying. I have to say that the people I didn't need to live in my life were better off at the beginning of the year. It wasn't easy, and now sometimes I get the idea that because some things have remained unresolved. Nevertheless, my life was much more peaceful and the reason why I continued to practice yoga, designing clothes and taking pictures.

Nedá sa robiť všetko dokonale, ale môžme to skúsiť. Jógu necvičím 3x za týždeň. Niekedy aj 7x, inokedy 2x. Napriek tomu, každý týždeň dostáva moje telo a myseľ očistu ktorú tak veľmi potrebuje.
Can't do everything perfectly, but we can try it. I don't practice yoga 3 times a week. Sometimes even 7 times, sometimes 2 times. However, every week I get my body and the mind of the cleansing it needs so much.

Meditovať sa mi zatiaľ nedarí každý deň, no snažím sa aspoň pár krát každý týždeň. Má to naozaj veľké benefity, len nie vždy viem nájsť správne miesto, kde sa cítim dobre.
I do not meditate every day, but I try at least a couple of times a week. It really has great benefits, I just do not always know where to find the right place to feel good.

Keď som s jógou začínala, hanbila som sa rozprávať o tom ostatním, zverejňovať to. Myslela som si, že ľuďom to príde divné alebo aj smiešne. Neskôr som sa naučila hrdo rozprávať o tom, že naozaj precvičujem jógu. Zmenilo sa moje myslenie, môj pohľad, moje cítenie a možno aj pohľad ľudí na mňa.
When I started with yoga, I was embarrassed to talk about the others, to publish it. I thought people would find it strange or ridiculous. Later I learned proudly to say that I really practice yoga. My thoughts, my eyesight, my feeling have changed.

Som človek ako každý, užívam si život, no starám sa aj o svoje zdravie. Snažím sa byť zdrava nielen fyzicky, no hlavne psychicky. Pri náročných dňoch, plných práce, nechute a dosahovania najlepších výsledkov, to naozaj potrebuje každý z nás. Možno mi všetko nevychádza v živote tak, ako som si predstavovala pred rokom/dvoma. Poviem, že to vychádza ešte lepšie.
I am human like everyone, I enjoy life, but also care about their health. I try to be healthy not only physically but mainly mentally. On hard days, full of work, shuffling and achieving the best results, everybody really needs it. Maybe everything comes out of my life as I imagined a year ago. I'll say it's getting even better.

Predtým som žila zo dňa na deň, s pocitom a myšlienkami čo všetko musím, čo všetko potrebujem a čo všetko nestíham. Po čase som pochopila, že takto život nefunguje. Som úplny anti-plánovací typ človeka, preto občas nestíham to čo by som chcela, no viem, že som spravila maximum. Niekedy nahrádzam činnosti inými, aby som spravila aspoň niečo. Inokedy mám oddychové dni, bez toho aby som sa utápala v otázkach čo všetko som nestihla.
Before that I lived from day to day, with feeling and thoughts all I need, what I need and what I do not miss. Over time, I realized that this life did not work. I'm a totally anti-planning type of human, so sometimes I don't get what I want, but I know I've done the most. Sometimes I replace activities with others to do something. Sometimes I have a relaxing day, without even wondering what I missed.

Systém je nastavený tak, aby ľudia premýšľali nad prácou aj doma. Zmeniť to môžte len vy, váš zamestnávateľ je totiž spokojný s týmto systémom.
The system is set up so people think over work and at home. You can only change it, your employer is happy with this system.

Preto si nájdite čas kdekoľvek a kedykoľvek na seba. Či na pláži, za pracovným stolom, v čakárni u lekára, na letisku alebo doma pred telkou. Vaše telo a myseľ sa vám poďakujú!
Therefore, find time anywhere and at any time. Whether at the beach, at your desk, in the waiting room at the doctor, at the airport or at home in front of the TV. Your body and mind will thank you!

With so much love <3


You May Also Like

0 komentárov