About me

by - 12:01


Vyštudovala som školu úžitkového výtvarníctva v Košiciach. Po ukončení školy, som sa rozhodla naďalej venovať fotografovaniu. V mojom portfóliu nájdete svadobné, portrétne a cestovateľské fotografie. Milujem minimalizmus, línie a jednoduchosť, ktorou je značne poznačená aj moja tvorba.
I graduated from the School of Applied Arts in Košice. After graduating, I decided to continue taking photos. In my portfolio you will find wedding, portrait and travel photos. I love the minimalism, the lines and the simplicity, which is also marked by my creation.

Nadšená umeleckou tvorbou, som začala navrhovať módne kúsky, ktoré sa snažím stále posúvať na nové možnosti. Tieto kúsky, sú vytvárané nielen mnou, ale taktiež mojou sestrou. Našu tvorbu nájdete pod menom MxD. Na instagrame hashtag #nosimumenie.
Excited by artistic creation, I started designing fashion pieces that I'm still trying to push for new possibilities. These pieces are created not only by me, but also by my sister. We can find our work under the name MxD. On instagram hashtag #nosimumenie.
Popri umeleckej kariére sa venujem jóge, ktorá mi často v stresujúcom živote dodáva pokoj a mojim myšlienkam slobodu. Spája sa v nej dobro a postupne prichádzam na zložitejšie variácie, ktoré sú bez bolestí vďaka rovnováhe, ktorú získavam precvičovaním.
In addition to my artistic career, I devote myself to yoga, which often gives my peace and freedom to my stressful life. It combines the best of good and gradually comes to more complex variations that are free of pain due balance that steals practicing.

Vo voľnom čase, alebo aj medzi častým chaosom si nachádzam čas na cestovanie, ktoré je mojou srdcovkou. Objavovať krajiny, kultúru, spoznávať ľudí a vedieť sa vynájsť v každej situácii. Tieto krásne maličkosti mi dodávajú na cestách mnoho energie a rovnováhy.
In my spare time, or between frequent chaos, I find time to travel. Discover landscapes, culture, get to know people and know how to evolve in every situation. These beautiful little things give me a lot of energy and balance on the road.

Namaste!

E-mail: mxdartstudio@gmail.com
Instagram: domsvaskova
sashe.sk: DomsV

Miesto kde fotím: Michalovce/Košice/Prešov

You May Also Like

0 komentárov