Selfportrait 2

by - 10:15

A tak, ak v škole dostanete na najdôležitejšie zadanie tému "autoportrét", začne sa vám hnusiť fotiť sám seba. Ja som to skúšala, na rôznych miestach a všade kde ma niečo zaujalo. Keďže som aj ja už občas mala toho plné zuby, nie všetky fotografie boli ako by sme si predstavovali. No a tak sa mi prisnilo, snívať svoj sen. Poďte tam tiež a skúste si odpovedať na otázky ktoré by ste sa opýtali mňa.
If you get the most important topic of "self-portrayal" in school, you will be embarrassed to take photos of yourself. I tried it in different places and wherever I was interested. Since I've already had enough of it at times, not all the photos were like I imagined. Well, so I started to live my dream. Come and try to answer the questions that you would ask me.


 Po rozkliknutí článku viac fotiek.





You May Also Like

0 komentárov